Boli ste aj vy v situácii, že ste chceli niečo dôležité povedať čo najviac ľuďom?
Presne taký cieľ som mala aj ja. Písanie článkov o dôležitých témach, s užitočnými radami bola pre mňa radosť. Ale aké bolo moje prekvapenie!
Nečítalo ich veľa ľudí ! PREČO? Nedalo mi to spávať.
Ako mám napísať článok
- aby ho ľudia čítali
- aby ho našli v tom množstve informácií na internete
- aby mali šancu dočítať sa o veciach, ktoré im môžu pomôcť
Kľúčové slová
Obrátila som sa na na priateľa Vlada Baránka, ktorý je expertom na SEO . Bola som zhrozená z toho, čo všetko som robila zle! Ale pochopila som!
Nestačí iba písať!!! Treba vedieť AKO PÍSAŤ !
To zistenie bolo pre mňa naozaj kľúčové. Tak ako kľúčové slová, ktoré som si vyberala nesprávne. O tom, čo sú kľúčové slová sa dozviete viac, ak kliknete tu >>
Vlado mi vysvetlil, že si môžem vybrať kľúčové slová aké chcem, ale ak sa nevyhľadávajú a použijem ich v článku, potom sa ani článok nebude vyhľadávať. Logické! Veď by neobsahoval slová, ktoré ľudia hľadajú! Kto by čítal niečo, čo nehľadá? 🙂
A ďalšia dôležitá skutočnosť je, že ja prídem napríklad na 20 kľúčových slov a slovných spojení. Vlado mi vysvetlil, že kvalitný odborník na základe tých mojich 20 kľúčových slov vie nájsť ďalšie desiatky, alebo aj stovky kľúčových slov z môjho odboru. Tak to mi spadla sánka! Netušila som to!
A to stále nie je koniec! Je nutné z toho množstva vybrať také kľúčové slová, ktoré sa čo najviac vyhľadávajú, ale zároveň majú najnižšiu konkurenciu…
Priznávam, je to hotová veda. Som šťastná, že som sa k takýmto užitočným informáciám dostala.
Nabudúce radšej využijem služby odborníka a nechám si vypracovať analýzu kľúčových slov. Budem mať istotu, že s hotovou analýzou a odbornými Vladovými radami k písaniu obsahu mám tú najlepšiu šancu uspieť. Najlepšiu šancu písať články, ktoré si dokážu nájsť moji čitatelia, ktorí majú o informácie k mojej téme záujem.
Svoje skúsenosti som pre vás stručne spísala do 4 bodov. Môžu vám pomôcť písať články, umiestnené na prvých miestach vo vyhľadávačoch. A nemusíte robiť tie isté chyby ako ja.
1. Zistite, čo k vašej téme je vyhľadávané vo vyhľadávačoch.
Dôležité je vedieť, aké slová či slovné spojenia sa vyhľadávajú. Sú to tzv. kľúčové slová.Ak vo vašom článku nie sú, nezobrazí sa váš článok ľuďom vo vyhľadávaní v Googli a iných vyhľadávačoch. A článok s kvalitnými informáciami, s kvalitným obsahom nemajú šancu nájsť. Píšete predsa pre svojich čitateľov.
Prečítajte si viac o kľúčových slovách pre písanie.
2. Výber kľúčových slov
Našli ste kľúčové slová. Vyberte si jedno až dve z nich, ktoré sa vyhľadávajú najčastejšie a majú najmenšiu konkurenciu.
Ako byť špičkový pri výbere kľúčových slov?
Kľúčové slová sú dôležitým faktorom SEO. Je dôležité, aby ste vedeli o všetkých možnostiach a variáciách kľúčových slov.
Predstavte si, že k svojej téme, o ktorej sa chystáte písať, ste našli 20 kľúčových slov. Odborník však ich dokáže nájsť aj ďalších 200. Je pre vás zaujímavé dostať sa k ďalším kľúčovým slovám? Chcete osloviť širší okruh čitateľov?
Využite službu Analýza kľúčových slov.
3. Kde použiť kľúčové slovo
Ako napísať článok tak, aby kľúčové slová zapadali úplne prirodzene do textu – o to sa postaráte vy sami. Miesta v článku, kde má byť kľúčové slovo uvedené:
- titulka stránky
- popis stránky
- hlavný nadpis článku (H1)
- podnadpisy
- odkazovací tzv.anchor text
- gramatické tvary kľúčových slov
Viac sa dozviete v ebooku SEO optimalizácia – zvýšenie návštevnosti webu
4. Ak nechcete, aby sa písanie článkov stalo pre vás nočnou morou, poraďte sa s odborníkom
Pri výbere kľúčových slov a pri ich umiestnení v článku si nechajte v rámci konzultácií s expertom na SEO poradiť. Zistite viac, aby ste sa naučili, ako napísať článok, ktorý majú čitatelia šancu nájsť vo vyhľadávačoch. Aby ste písali o tom, čo vašich budúcich čitateľov zaujíma a slovami, ktoré vo vyhľadávačoch hľadajú.
Prajem vám veľa skvelých nápadov na úspešné a hlavne čítané články.
Ak sa vám článok páčil, kliknite na Páči sa mi. Ak sa chcete podeliť o informácie s priateľmi, zdieľajte ho.
Ak máte nápad alebo pripomienku, napíšte mi do komentárov. Váš názor ma zaujíma.
Viera Samselyová
info@online-marketing.sk