19 júna, 2016

Google Planner – užitočný pomocníkPrečo používať kľúčové slová už iste viete. Ak nie, prečítajte si článok Kľúčové slová v Google. Otázka je, kde ich nájsť? Pomocnú ruku vám podáva samotný GOOGLE. Pozrime sa bližšie na jeho službu Google planner. Ako na to?Pozrite si video, alebo si prečítajte popis pod videom. Do príkazového riadku vyhľadávača zadajte

Čítať článok

3 októbra, 2015

Boli ste aj vy v situácii, že ste chceli niečo dôležité povedať čo najviac ľuďom? Presne taký cieľ som mala aj ja. Písanie článkov o dôležitých témach, s užitočnými radami bola pre mňa radosť. Ale aké bolo moje prekvapenie! Nečítalo ich veľa ľudí ! PREČO? Nedalo mi to spávať. Ako mám napísať článok aby ho

Čítať článok

15 septembra, 2015

Čo sú kľúčové slová Kľúčové slová sú slovné spojenia, ktoré ľudia vyhľadávajú vo vyhľadávačoch, na Slovensku hlavne v Google. Termín kľúčové slovo môže obsahovať jedno slovo, ale aj viac slov, čiže frázu, ktorá sa vyhľadáva. V začiatkoch internetu sa vyhľadávali jednoslovné výrazy. Čiže ak sme chceli nájsť nejakú práčku, tak sme zadali slovo „práčka“. Postupom

Čítať článok

5 septembra, 2015

Čo je email marketing Je to marketing prostredníctvom emailu. Znie to príliš jednoducho a možno preto nad ním veľa firiem a podnikateľov mávne rukou, alebo ho robí nesprávne. Bola som jednou z nich. Email je skvelý komunikačný a marketingový nástroj. Email marketing má však svoje pravidlá. Je potrebné dodržiavať určité zásady, aby správne a efektívne

Čítať článok

23 augusta, 2015

Vo svete internetového marketingu je to často spomínaný výraz. Spomínajú ho odborníci, ale aj menej zdatní internetoví marketéri. Avšak veľmi málo majiteľov webu si uvedomuje význam SEO. Čo je SEO optimalizacia SEO je skratka anglického výrazu Search Engine Optimization. Po slovensky povedané – optimalizácia pre vyhľadávače. SEO je súbor techník a nástrojov, ktoré majú za

Čítať článok

4 augusta, 2015

Online marketing, či internetový marketing? Online marketing, alebo tiež internetový marketing sú všetky činnosti na internete, ktoré vedú k predaju výrobku, alebo služby. Slovné spojenie online sa používa pre aktivity na internete. V ďalšom texte budem používať slovné spojenie internetový marketing. Offline zase pre aktivity v reálnom živote. Marketing na internete (internetový marketing) je relatívne

Čítať článok